¨°o.O( عيون القمر) O.o°¨

فرحانين اوى انك معانا على عيون القمر ونفسنا تسجل معانا يالا سجل من هنا

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

¨°o.O( عيون القمر) O.o°¨

فرحانين اوى انك معانا على عيون القمر ونفسنا تسجل معانا يالا سجل من هنا

¨°o.O( عيون القمر) O.o°¨

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

2 مشترك

ارفع معايا شعاار لا للنــــــــــــــــــــــــكد ههههههه نكت جامده جددددددددددددا

رنونه
    رنونه
    -=| نائبة المدير |=-
    -=| نائبة المدير |=-

أنثى
    دولتـي : ارفع معايا شعاار لا للنــــــــــــــــــــــــكد    ههههههه نكت جامده جددددددددددددا Egypt10
    هوايتى : ارفع معايا شعاار لا للنــــــــــــــــــــــــكد    ههههههه نكت جامده جددددددددددددا Travel10
    مزاجي : ارفع معايا شعاار لا للنــــــــــــــــــــــــكد    ههههههه نكت جامده جددددددددددددا Busy10

ارفع معايا شعاار لا للنــــــــــــــــــــــــكد    ههههههه نكت جامده جددددددددددددا Empty ارفع معايا شعاار لا للنــــــــــــــــــــــــكد ههههههه نكت جامده جددددددددددددا

مُساهمة من طرف رنونه الجمعة أكتوبر 09, 2009 7:44 am

. واحد مسطول بيقول لصاحبه مش عارف يأ أخي عود الكبريت ده ما بيولعش ليه مع إنه لسه مولع من شوية

• مرة مدرس رياضة اتجوز مدرسة رياضة خلفوا ولد متساوى الساقين

• ايه الفرق بين الاسبوع وموس الحلاقة والصحراء؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ الاسبوع فيه حد ، والموس فيه حدين ، والصحراء ما فيهاش حد

• هل تعرف من هو اوفي مخلوق؟ نملة مات زوجها الفيل وقعدت طول حياتها تدفن فيه

• زرافة و فيل وأسد وفأر وثعلب وارنب ماشيين في الغابة ، وقعوا كلهم في حفرة إلا الزرافة ،قالولها :جيبي لنا حبل. قالتلهم :ما فيش. قالولها :إحنا جعانين عايزين ناكل .قالتلهم: ماعرفش أجيب لكم أكل. قالولها: والعمل؟ قالت لهم: كلوا أضعفكم ..... قام الفأر نط مفزوع وقال لهم : اللي حيقرب من الأسد حيعرف شغله

• واحد أحول راح يجيب أبوه من المطار باس الشنطة وشال أبوه

• مرة 10 اغبياء بيلعبوا على الطريق الصحراوى واللي تخبطه العربية مرتين يطلع برة اللعبة

• تايه بيسأل واحد ماشى فى الشارع اية اسرع طريق اروح بيه للمستشفى ؟؟ قالوة غمض عينك وعدى الشارع

• مرة واحد غبي ماشي في الشارع لقي واحد صاحبه قاله ازيك ياعلي شكلك اتغير خالص الثاني رد عليه بس انا مش علي الاول قاله وكمان غيرت اسمك

• سواق ماشى ع الطريق واحد لابس احمر فى احمر شاور له فوقف السواق و قاله انت مين و عايز اية قالة انا الفرفور الاحمر و عايز توصلنى فقالة لا مبوصلش فرافير و مشى و سابة شوية لقى واحد لابس اصفر فى اصفر و بيشاورلة فوقف و قالة انت مين و عايز اية قالة انا الفرفور الاصفر و عايزك توصلنى فقالة لا مبركبش فرافير و مشى و سابة شوية و قابلة واحد لابس اخضر فى اخضر عمل معاة نفس الحكاية ف السواق سابة و مشى شو ية كمان كدة و لقى واحد لابس ابيض فى ابيض بيشاورلة ف السواق وقف و قالة يا ترى انت بقى الفرفور الابيض فقالة الراجل فرفور اية رخصك يا روح امك

• واحد راح للدكتور بيقولو يا دكتور انا عندى صداع ، قالو بتنام والشباك مفتوح ولا مقفول ؟ طيب افتحه قبل متنام وتعالى بعد يومين ، جاله بعد يومين ، قاله الدكتور الصداع راح قاله الصداع راح والتلاجه راحت والتليفزيون راح و ....

• اتنين مساطيل حبوا يسرقوا عماره فقالوا لبعض احنا ناخد العمارة بعيد ونسرقها برحتنا ، فقلعوا الهدوم وقعدوا يزقوا فى العمارة يزقوا ، جه واحد من وراهم وسرق الهدوم ، فواحد منهم بص ورا ملقاش الهدوم فقال له كفاية كدة احنا بعدنا اوى

• محشش يسأل محشش تتوقع الجمعة يوافق آخر الشهر ؟ رد عليه : لو ضغطنا عليه يمكن يوافق

• محشش يسأل محشش تتوقع الجمعة يوافق آخر الشهر ؟ رد عليه : لو ضغطنا عليه يمكن يوافق

• واحد واقف على الكوبري بيقول ,36,36,36,36 راح واحد سأله ايه حكاية ال36دي؟ قاله تعالى أوريك قام رماه من فوق الكوبري ..وقال 37,37,37,37

• واحد ندل فتح مصنع بيبسي كتب على كل علبة : رج جيدا قبل الفتح

• واحد راح للدكتور بيقولوا يا دكتور كل ما اكلم واحد ينام مني ........... يا دكتور ........... يا دكتور

• بلديات فتح محل انابيب غاز .. فجّر اسطوانتين فى وسط البلد .. دعاية

• واحدة راحت تخطب لابنها .. ام العروسة بتسألها ... وياترى ابنك بيدخن ؟؟؟ ردت عليها : لا لا لا الحمد لله ، ابنى ما بيدخنش..... الا اذا سكر

• ,احد بيقول لصاحبه ... الحق الثعبان دخل غرفة حماتك ... قاله: سيبه يستاهل

• اثنين ساكنين في خيمة ونايمين على ظهورهم بالليل.. بص الأول للسما وقال للثاني شايف ايه ؟ قال اشوف نجوم كثيرة.... قال وده يدل على ايه ة ؟ قال الثاني : ان فيه مجرات وكواكب غيرنا في الكون ده . قال الأول ده يدل ان سقف خيمتنا انسرق ياغبي

• ثعبان نظره ضعيف يوم ما حب واحده..... طلعت خرطوم

• بلدينا ماسك قنبله وعمال يحدفها من الإيد دى للايد دى ، قابله واحد تانى قال له :يخرب بيتك ولما تنفجر فى وشك ، قاله : ماتخافش معايه غيرها

تاجر بانجو اتقدم لى بنت اهلها سألوه شغال ايه قالهم فنى تكييف

محشش جابوه للقاضي قاله لو قلتلى 10 حاجات بتعملها من ساعة ما تصحى لغاية ما تنام وتكون تبدا
    بحرف الالف حسيبك؟ قاله المسطول: اجيبها واحرقها وافرطها والفها و اولعها واعمرها وامخمخ انسطل اطفيها انام

محشش بيقولوا له .... مراتك ماشيه مع كهربائي المنطقه .... قاللهم ده ولا كهربائي ولا بيفهم حاجه في الكهربه !!!

محشش بنته إتأخرت بره سألها كنت فين؟ قالتله شباب خطفونى وإغتصبونى قالها الإغتصاب كله نص ساعة رحتى فين بعد كده؟ََ

محشش جاب ولد بعد سبع بنات راح سماه بدري

محشش بيحل الكلمات المتقاطعة
    مثنى صخرة : ح ج ر ي ن
    من اجزاء الجسم : د م ا غ
    رتّب : ر ص
    من ابراج الحظ : ا ل ج و ز ة
    يجيدها الترزى : غ ر ز ة
    لمعس مبعثرة : م ع س ل
    اداة استفهام : ك ي ف
    تجدها فى سمبوكسة : ك ب س ة
    ملقاط كبير : م ا ش ة
    من اوصاف الدنيا : غ ا ب ة
    يجذب : ي ش د
    جمع شهيق : ا ن ف ا س

اثنين محششين .. قال الأول : بالي مشغول من امبارح.. فأجابه الثاني : يمكن حد رافع السماعة

تلاته محششين قاعدين على القهوة بالليل و جامبيهم متحف جت عليهم كبسة فاستخبوا فى المتحف و وقفوا زى التماثيل راح الظابط لأول واحد و أداله على قفاه فقال آآآآآآي والثانى زيه راح عند الثالث اداله علي قفاه فقال تتنننننننن

مدرسين
    مدرس كل مايقول للولد قول "دجاجة"، يقول "دداده"، فزهق المدرس، وقال قل لأبوك يجي بكرة، فجه الأب فقال له المدرس اللي حصل، فقال الأب : ماهو ده اللي مدنني

كان فيه بنت مشاغبه جدا في المدرسه راح الاستاذ وداها للناظر فالناظر بيقولها انت عملتي ايه قالتلو انا بس رميت ورده من الشباك قالها بس كده؟ خلاص روحي على صفك بعد شويه جت بنت متكسره ومتعوره الناظر بيقولها انت مين قالتلو اناورده اللي اتراميت من الشباك

مدرس إنجليزي بيسأل تلميذ "جوز هند بالإنجليزي يعني إيه؟" قال له "كوكونت"، الأستاذ قال له "حطها ف جملة مفيدة" قال له "كوكونت من الشباك"

المدرس ما معنى كلمة "سبيل" الطالب:طريق المعلم: ممتاز اذا ما معنى كلمة سلسبيل الطالب:طرطريق!

التلميذ : بحبك يا أبله و عاوز أجوزك...
    المدرسه: بس أنا مبحبش الأولاد الصغيرين... التلميذ: وأنا مش مستعجل على الأولاد

دكاتره
    دكتور عظام نزل الشارع الكلاب جريت وراه.

واحد عند دكتور العيون... فالدكتور بيسأله... تقدر تميز العلامات اللي في اللوحة دي؟؟؟ قاله طبعا.. بس هي فين اللوحة

مكانيكيه
    ميكانيكي فتح ورشة وكتب يافطه علي الباب الصبر مفتاح 14

ميكانيكي فتح مصنع شيكولاتة سماه كالاكسى

ميانيكى سألوه مين مطربك المفضل قالهم:هامردياب ودودج وسوف

رخاااااااااااااااااااااامة
    طب ايه الحيوان اللي بياكل ويشرب بديله؟
    كل الحيوانات بتاكل وتشرب بدلها .. عمرك شفت حيوان ساب ديلو وراح ياكل؟

ليه الضفادع البشريه لما بتيجى تنزل المياه بتنزل بضهرها
    عشان لو نزلت بوشها مش هتنزل فى المياه

(هتقع فالمركب)

دكتور اتجوز محامية خلفوا ولد يسموه ايه؟
    احمد على اسم جده

مرة واحد فك مفترس معرفش يركبه تاني

ايه الفرق بين القلة والزير
    فى فوازير ومافيش فوا قلة

ايه الحاجة اللى بنام عليها ونقعد عليها ونغسل بيها سنانا
    السرير والكرسي وفرشاةالاسنان

ايه اللى ليه راسان و8 رجول؟
    كلبان

رخاااااااااااااااااامة اوى والجدع يستحمل
    حاجه طايراه فى السما وبتقول نياو ايه هى؟؟؟
    قطه بيضاء مضروبه بالشلوت

طب حاجه سوده طايره فى السما وبتقول نياو ايه هى؟؟؟
    غراب بيستهبل

طب حاجه بنى طايراه فى السما وما بتقولش حاجه ايه هى؟؟؟
    فرده الجزمه بتاعه الراجل الى ضرب القطه البيضاء

طب حاجه سوده طايراه فى السما وما بتقولش حاجه ايه هى؟؟؟
    غراب عاقل وما بيحبش يستهبل

حاجه رفيعه وطويله ولونها ابيض ايه هى؟؟؟
    فتله بيضاء

طب حاجه رفيعه وطويله ولونها اسود ايه هى ؟؟؟
    خيال الفتله البيضاء

ازاي نحط فيل فازازة؟
    نزقه فيها وهو بيشرب

ازاي نحط فيلين فازازة من غير ما يلمسوا بعض؟
    نحط بينهم فيل تالت

طب عايزين نركب اربع فيله على عجلة
    فيل يسوق ويشيل الازازة

لو كل الرجال اصبحو رجلا واحدا
    وكل الاشجار اصبحت شجرة واحده
    وكل البحيرات اصبحت بحيرة واحده
    وكل الفؤوس اصبحت فأسا واحده

ثم جاء الرجل الواحد وامسك بالفأس الواحده
    فضرب الشجرة الواحدة ضربة واحده
    فوقعت الشجرة الواحده في البحيرة الواحدة

أكييييييييييييييييييد
    هيحصل طرطشه كبييييروة أوي

غلاسه
    مره اغلس اتنين فى العالم
    قعدوا مع بعض
    الاول بيقول للتانى
    ماتيجى نغلس
    التانى قاله لااااااااااا
    الاول قاله لييييييييييييه
    التانى قاله غلااااااااااااااااااااااااسه
    TaMaN
    TaMaN
    عضو ميه ميه
    عضو ميه ميه

ذكر
    دولتـي : ارفع معايا شعاار لا للنــــــــــــــــــــــــكد    ههههههه نكت جامده جددددددددددددا Egypt10
    هوايتى : ارفع معايا شعاار لا للنــــــــــــــــــــــــكد    ههههههه نكت جامده جددددددددددددا Sports10
    مزاجي : ارفع معايا شعاار لا للنــــــــــــــــــــــــكد    ههههههه نكت جامده جددددددددددددا Roosh10

ارفع معايا شعاار لا للنــــــــــــــــــــــــكد    ههههههه نكت جامده جددددددددددددا Empty رد: ارفع معايا شعاار لا للنــــــــــــــــــــــــكد ههههههه نكت جامده جددددددددددددا

مُساهمة من طرف TaMaN الجمعة أكتوبر 09, 2009 1:18 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    جــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ هههههههه ــــــامده
    رنونه
    رنونه
    -=| نائبة المدير |=-
    -=| نائبة المدير |=-

أنثى
    هوايتى : ارفع معايا شعاار لا للنــــــــــــــــــــــــكد    ههههههه نكت جامده جددددددددددددا Travel10
    مزاجي : ارفع معايا شعاار لا للنــــــــــــــــــــــــكد    ههههههه نكت جامده جددددددددددددا Busy10

ارفع معايا شعاار لا للنــــــــــــــــــــــــكد    ههههههه نكت جامده جددددددددددددا Empty رد: ارفع معايا شعاار لا للنــــــــــــــــــــــــكد ههههههه نكت جامده جددددددددددددا

مُساهمة من طرف رنونه السبت أكتوبر 10, 2009 8:31 am

ميرسي لردك منورني يامحمد

الوقت/التاريخ الآن هو الأربعاء مايو 08, 2024 1:59 pm