¨°o.O( عيون القمر) O.o°¨

فرحانين اوى انك معانا على عيون القمر ونفسنا تسجل معانا يالا سجل من هنا

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

¨°o.O( عيون القمر) O.o°¨

فرحانين اوى انك معانا على عيون القمر ونفسنا تسجل معانا يالا سجل من هنا

¨°o.O( عيون القمر) O.o°¨

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

    كتب هندسية!!!!!

    senior reda
    senior reda
    ẪĎμϊή
    ẪĎμϊή


    ذكر
    عدد الرسائل : 2667
    العمر : 33
    دولتـي : كتب هندسية!!!!! Egypt10
    هوايتى : كتب هندسية!!!!! Wrestl10
    مزاجي : كتب هندسية!!!!! Sa5er10
    تاريخ التسجيل : 26/07/2007

    كتب هندسية!!!!! Empty كتب هندسية!!!!!

    مُساهمة من طرف senior reda الأربعاء يوليو 16, 2008 8:04 am

    Surprised
    File: Citroen_Ds_Spare_Parts_1970.pdf Rezervni delovi

    DownloadLink:
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
    File-Size: 43,35 MB

    File: Citroen_Ds_Spare_Parts_'72-76.pdf
    DownloadLink:
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
    File-Size: 33,43 MB


    File: Citroen_Ds_Spare_Parts_'66-'69.pdf
    DownloadLink:
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
    File-Size: 28,32 MB

    File: Citroen_model_D_-_Repair_manual_814_-_Volume_1.rar
    DownloadLink:
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
    File-Size: 86,48 MB

    File: Citroen_model_D_-_Repair_manual_814_-_Volume_2.pdf
    DownloadLink:
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
    File-Size: 49,70 MB

    File: Citroen_model_D_-_Repair_manual_814_-_Volume_3.pdf
    DownloadLink:
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
    File-Size: 47,66 MB

    File: Citroen_model_D_-_Repair_manual_814_-_Volume_4.pdf
    DownloadLink:
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
    File-Size: 15,77 MB

    File: Citroen_model_D_-_Repair_manual_814_-_Volume_5.pdf
    DownloadLink:
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
    File-Size: 13,61 MB




    -----------------------------------------

    Mechanical Engineers Reference Book 12 Edition pdf
    preface

    Mechanical engineering principles
    us of rigid bodies . Strength of materials . Dynamics of
    d batdies . Vibrations . Mechanics of fluids . Principles of
    modynamics . Heat transfer . References
    Electrical and electronics principles
    ic electrica! technology . Electrical machines . Analogue
    digital electronics theory . Electrical safety References
    rther reading
    Microprocessors, instrumentation and control
    mmary of number systems . Microprocessors .
    mmunication standards . Interfacing of computers to
    ems . Instrumentation . Classical control theory and
    tice . Microprocessor-based control . Programmable
    c controllers . The z-transform . State variable
    niqiies . References . Further reading

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
    senior reda
    senior reda
    ẪĎμϊή
    ẪĎμϊή


    ذكر
    عدد الرسائل : 2667
    العمر : 33
    دولتـي : كتب هندسية!!!!! Egypt10
    هوايتى : كتب هندسية!!!!! Wrestl10
    مزاجي : كتب هندسية!!!!! Sa5er10
    تاريخ التسجيل : 26/07/2007

    كتب هندسية!!!!! Empty رد: كتب هندسية!!!!!

    مُساهمة من طرف senior reda الأربعاء يوليو 16, 2008 8:05 am

    Mechanical Engineers Handbook pdf
    Preface
    The purpose of this handbook is to present the reader with a teachable text
    that includes theory and examples. Useful analytical techniques provide the
    student and the practitioner with powerful tools for mechanical design. This
    book may also serve as a reference for the designer and as a source book for
    the researcher.
    This handbook is comprehensive, convenient, detailed, and is a guide
    for the mechanical engineer. It covers a broad spectrum of critical engineer-
    ing topics and helps the reader understand the fundamentals.
    This handbook contains the fundamental laws and theories of science
    basic to mechanical engineering including controls and mathematics. It
    provides readers with a basic understanding of the subject, together with
    suggestions for more specific literature. The general approach of this book
    involves the presentation of a systematic explanation of the basic concepts of
    mechanical systems.
    This handbook’s special features include authoritative contributions,
    chapters on mechanical design, useful formulas, charts, tables, and illustra-
    tions. With this handbook the reader can study and compare the available
    methods of analysis. The reader can also become familiar with the methods
    of solution and with their implementation.
    Dan B. Marghitu

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
    senior reda
    senior reda
    ẪĎμϊή
    ẪĎμϊή


    ذكر
    عدد الرسائل : 2667
    العمر : 33
    دولتـي : كتب هندسية!!!!! Egypt10
    هوايتى : كتب هندسية!!!!! Wrestl10
    مزاجي : كتب هندسية!!!!! Sa5er10
    تاريخ التسجيل : 26/07/2007

    كتب هندسية!!!!! Empty رد: كتب هندسية!!!!!

    مُساهمة من طرف senior reda الأربعاء يوليو 16, 2008 8:06 am

    Mechanical Engineers Data Handbook pdf

    Mechanical Engineer’s
    Data Handbook
    J. Carvill

    Preface
    There are several good mechanical engineering data books on the market but these tend to be very bulky and
    expensive, and are usually only available in libraries as reference books.
    The Mechanical Engineer’s Data Handbook has been compiled with the express intention of providing a
    compact but comprehensive source of information of particular value to the engineer whether in the design office,
    drawing office, research and development department or on site. It should also prove to be of use to production,
    chemical, mining, mineral, electrical and building services engineers, and lecturers and students in universities,
    polytechnics and colleges. Although intended as a personal handbook it should also find its way into the libraries
    of engineering establishments and teaching institutions.
    The Mechanical Engineer’s Data Handbook covers the main disciplines of mechanical engineering and
    incorporates basic principles, formula for easy substitution, tables of physical properties and much descriptive
    matter backed by numerous illustrations. It also contains a comprehensive glossary of technical terms and a full
    index for easy cross-reference.
    1 would like to thank my colleagues at the University of Northumbria, at Newcastle, for their constructive
    suggestions and useful criticisms, and my wife Anne for her assistance and patience in helping me to prepare this
    book.
    J. Carvill

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
    senior reda
    senior reda
    ẪĎμϊή
    ẪĎμϊή


    ذكر
    عدد الرسائل : 2667
    العمر : 33
    دولتـي : كتب هندسية!!!!! Egypt10
    هوايتى : كتب هندسية!!!!! Wrestl10
    مزاجي : كتب هندسية!!!!! Sa5er10
    تاريخ التسجيل : 26/07/2007

    كتب هندسية!!!!! Empty رد: كتب هندسية!!!!!

    مُساهمة من طرف senior reda الأربعاء يوليو 16, 2008 8:08 am

    Mechanical Engineering - Vehicle Design

    Mechanical Engineering
    ME 481
    Vehicle Design
    Fall 2000
    Lecture Notes
    By
    Richard B. Hathaway, Ph.D., PE
    Professor
    Mechanical and Aeronautical Engineering

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
    senior reda
    senior reda
    ẪĎμϊή
    ẪĎμϊή


    ذكر
    عدد الرسائل : 2667
    العمر : 33
    دولتـي : كتب هندسية!!!!! Egypt10
    هوايتى : كتب هندسية!!!!! Wrestl10
    مزاجي : كتب هندسية!!!!! Sa5er10
    تاريخ التسجيل : 26/07/2007

    كتب هندسية!!!!! Empty رد: كتب هندسية!!!!!

    مُساهمة من طرف senior reda الأربعاء يوليو 16, 2008 8:09 am

    McGraw Hill Dictionary of Engineering 2nd Ed 2003 pdf

    Preface
    The McGraw-Hill Dictionary of Engineering provides a compendium of more than
    18,000 terms that are central to the various branches of engineering and related
    fields of science. The coverage in this Second Edition is focused on building
    construction, chemical engineering, civil engineering, control systems, design
    engineering, electricity and electronics, engineering acoustics, industrial engi-
    neering, mechanics and mechanical engineering, systems engineering, and
    thermodynamics.Many new entries have been added since the previous edition
    with others revised as necessary. Many of the terms used in engineering are
    often found in specialized dictionaries and glossaries; this Dictionary, however,
    aims to provide the user with the convenience of a single, comprehensive
    reference.

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
    senior reda
    senior reda
    ẪĎμϊή
    ẪĎμϊή


    ذكر
    عدد الرسائل : 2667
    العمر : 33
    دولتـي : كتب هندسية!!!!! Egypt10
    هوايتى : كتب هندسية!!!!! Wrestl10
    مزاجي : كتب هندسية!!!!! Sa5er10
    تاريخ التسجيل : 26/07/2007

    كتب هندسية!!!!! Empty رد: كتب هندسية!!!!!

    مُساهمة من طرف senior reda الأربعاء يوليو 16, 2008 8:10 am

    Mechanical Engineering e-books

    Book about gears
    The Boston Gear Story
    Established in Charlestown, Massachusetts Boston Gear was
    founded by none other than the man who invented the
    calculator - George Grant. Grant headed the business from
    1877 to 1891, when it was sold to Frank Burgess, a
    businessman with one overriding goal: to provide accuracy,
    economy, and despatch, or, in today’s marketing vernacular,
    quality, price, and service - and indeed, those are the
    hallmarks upon which Boston Gear was built.
    Since then, the Boston Gear story has been measured in one
    milestone after another

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

      الوقت/التاريخ الآن هو الثلاثاء مايو 07, 2024 1:25 pm